Het internet is gigantisch en iedereen gebruikt het, bewust of onbewust. We lijken altijd verbonden met het internet. Het is daarom ook niet zo gek dat het tegenwoordig belangrijk is om goed gevonden te worden op het internet als ondernemer of organisatie. Een van de populairste strategien is om dat via Google te kunnen doen. Waarom Google? Google is de grootste zoekmachine die dagelijks door miljoenen mensen wordt gebruikt overal op de wereld. Er zijn andere zoekmachines, maar Google is verreweg de populairste. Het is dus niet vreemd dat bedrijven daarom hun online vindbaarheid verbeteren door te beginnen bij Google. Veel organisaties zijn erg afhankelijk geworden van online vindbaarheid via Google en speelt voor vele organisatie een grote rol in hun marketing.
Zonder het internet bereik je de mensen niet meer. Iedereen lijkt verbonden te zijn, maar hoe pak je de online vindbaarheid dan aan? Hoe zorg je dat je beter kunt scoren in de zoekmachine van Google? Nou om het makkelijk te houden kun je werken met google adwords en om het nog makkelijker te maken kun je Google adwords uitbesteden. Je kunt namelijk op gezochte zoekwoorden een advertentie ruimte kopen bij Google, Google adwords. Wie dan je zoekwoord intypt zal jou link als advertentie helemaal boven aan de resultaten zien staan. Het is gelijk een hele effectieve manier om je online vindbaarheid via Google te versterken.
Maar dat is nog niet alles. Google bestaat natuurlijk niet alleen uit advertentie en advertenties zijn niet de enigste manier om hoger te scoren in de resultaten van de zoekmachine van Google. Je kunt dit ook beïnvloeden door SEO. SEO staat voor Search Engine Optimization en dat houd in dat je door het verspreiden anchors je beter wordt gevonden op de zoekwoorden. Hierdoor sta je niet tijdelijk bovenaan als bij een advertentie en duurt dus langer tot effect, maar is vaker goedkoper en heeft een blijvend effect. Je kunt SEO uitbesteden en zorgt ervoor dat je blijvend hoger zal scoren in Google. |
http://www.economy.nl/ |