Laden...

Contact Center Supervisor

Inhoudsopgave

call agent Brussel

Contact Center Supervisor

Jouw verantwoordelijkheid

Het contactcenter biedt werkgevers en sociaal verzekeringspersoneel oplossingen en suggesties over algemene, inhoudelijke en technische kwesties (online verklaringen, enz.) Die verband houden met de softwareapplicaties ontwikkeld voor de sociale zekerheid via verschillende communicatiemethoden (telefoon, e-mail, enz.) En informatie.

Als supervisor van het contactcenter ben je verantwoordelijk voor het coachen, opleiden en aansturen van junior medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van roosters en taakverdeling, het begeleiden van medewerkers en het bewaken van hun prestaties op basis van kwaliteit.

Je onderzoekt en analyseert ook informatie over veranderingen of nieuwigheden binnen de sociale zekerheid / juridische en gezondheidssector. Als expert op dit nieuwe vakgebied kun je gerelateerde onderwerpen omzetten in specifieke informatie over de call agent (vraag-antwoordscript) en ben je het aanspreekpunt voor complexere vragen.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma en hebt idealiter een eerste ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Waar we naar op zoek zijn, zijn je sterke luister- en communicatieve vaardigheden, volwassen persoonlijkheid en goede analytische vaardigheden.
  • Daarnaast heb je de nodige ambitie en het vermogen om veel medewerkers te leiden en ben je zeer georganiseerd en planmatig.
  • Daarnaast leer je leergierig en toon je affiniteit met de sociale zekerheid / wetgeving en gezondheidssector.
  • Je hebt een sterke interesse in informatica en beheerst de MS Office-toepassingen.
  • Je hebt een goede kennis van Frans en Nederlands.

Ons aanbod

Bij Smalls bouw je mee aan complexe ICT-diensten die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Opleiding, professionalisering en loopbaanontwikkeling kunnen plaatsvinden in applicatieontwikkeling en ICT-infrastructuur of ondersteunende diensten. De focus van ICT for Society omvat ook het evenwicht tussen werk en privéleven, concurrerende lonen, hospitalisatieverzekeringen, tweede pensioenpijler, maaltijdcoupons en telewerken. Smals betaalt 100% voor het openbaar vervoer en zorgt ervoor dat het zo dicht mogelijk bij het kantoor is. Smals voert ook een gelijkekansenbeleid.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html

Hier zijn enkele gerelateerde berichten

Ben je op zoek naar een boekhouder in Utrecht? Het vinden van de juiste boekhouder

...

Het plaatsen van tegels kan een uitdagende klus zijn, vooral als je niet over de

...

Het kan moeilijk zijn om je ideale baan te vinden wanneer er zoveel andere techneuten

...

De kans is zeker bestaande dat je tot op dit ogenblik nog nooit eerder hebt

...

Financial officer Functie Ter ondersteuning van de coördinator Financieel Beheer bestaat je rol erin ervoor

...

Klushulp Functie Als klusjeshulp zal je zelfstandig of met een klein team instaan voor het

...

Het outplacementtraject verandert voortdurend naarmate de technologie blijft evolueren in de manier waarop we werken,

...

recruitment bureau Als je de beste sollicitant wilt vinden, moet je de juiste vragen stellen.

...

Jouw verantwoordelijkheden Voor toonaangevende FMCG-merken zoekt Hayes key accountmanagers van de Benelux Economische Unie. Onze

...

1. Zoek uit of je een visum nodig hebt Werken in Nederland vereist een verblijfsvergunning

...

Vacature IT Support Engineer HBO of hoger Junior/Medior/Senior niveau Vast contract Salaris in overleg 40

...

Functioneel boekhouder / projectleider, in lopik, voor vast dienstverband Lekkerkerker menigte holland 3411 nz cabauw

...

Het is natuurlijk hartstikke fijn om een perfecte en vooral ideale bijbaan in Tilburg weten

...

Geen één traineeship is hetzelfde, ieder traineeship is anders. Sommige duren zes maanden, terwijl je

...