Jouw verantwoordelijkheidHet contactcenter biedt werkgevers en sociaal verzekeringspersoneel oplossingen en suggesties over algemene, inhoudelijke en technische kwesties (online verklaringen, enz.) Die verband houden met de softwareapplicaties ontwikkeld voor de sociale zekerheid via verschillende communicatiemethoden (telefoon, e-mail, enz.) En informatie. Als supervisor van het contactcenter ben je verantwoordelijk voor het coachen, opleiden en aansturen van junior medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van roosters en taakverdeling, het begeleiden van medewerkers en het bewaken van hun prestaties op basis van kwaliteit. Je onderzoekt en analyseert ook informatie over veranderingen of nieuwigheden binnen de sociale zekerheid / juridische en gezondheidssector. Als expert op dit nieuwe vakgebied kun je gerelateerde onderwerpen omzetten in specifieke informatie over de call agent (vraag-antwoordscript) en ben je het aanspreekpunt voor complexere vragen. Jouw profiel
Ons aanbodBij Smalls bouw je mee aan complexe ICT-diensten die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Opleiding, professionalisering en loopbaanontwikkeling kunnen plaatsvinden in applicatieontwikkeling en ICT-infrastructuur of ondersteunende diensten. De focus van ICT for Society omvat ook het evenwicht tussen werk en privéleven, concurrerende lonen, hospitalisatieverzekeringen, tweede pensioenpijler, maaltijdcoupons en telewerken. Smals betaalt 100% voor het openbaar vervoer en zorgt ervoor dat het zo dicht mogelijk bij het kantoor is. Smals voert ook een gelijkekansenbeleid.
|
https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html |